Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Οι σωστές ερωτήσεις οδηγούν αναπόφευκτα και σε σωστές απαντήσεις





Απόσπασμα από το βιβλίο του Robin Sharma “Για μια υπέροχη ζωή, μέρος 2ο” που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα

Ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους να βρείτε τη λύση σε κάποιο ζήτημα ή πρόκληση που αντιμετωπίζετε, είναι να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις. Η σωστή ερώτηση οδηγεί αναπόφευκτα στη σωστή απάντηση. Οι ερωτήσεις έχουν σημασία.

Στις επιχειρήσεις, οι αξιοσημείωτα αποδοτικοί άνθρωποι είναι εντυπωσιακά καλοί στη διατύπωση της σωστής ερώτησης. Εκείνης που τους οδηγεί πιο γρήγορα στο σημείο όπου πρέπει να φτάσουν και τους προσφέρει το κομμάτι που λείπει και πρέπει να βρουν.

Αλλά και στη ζωή, όταν κάνετε στον εαυτό σας μια δυνατή ερώτηση, θα σας δώσει τη δυνατότητα να προχωρήσετε σε ένα ολοκαίνουριο σύνολο δυνατοτήτων που ενδεχομένως είχατε παραλείψει όσο ήσαστε εγκλωβισμένοι στον παλιότερο τρόπο να βλέπετε τα πράγματα. Σαν το μάθημα μέσα σε μια κατά τα φαινόμενα αποτυχία. Ή σαν την ευκαιρία που εδρεύει σε μια αναποδιά.

Εδώ θα βρείτε έξι ερωτήσεις που δίνω στους πελάτες μου με τους οποίους δουλεύουμε την ανάπτυξη των ηγετικών ικανοτήτων. Προτείνω να τις γράψετε κάπου και μετά να βρείτε λίγο χρόνο σήμερα για να τις απαντήσετε στο ημερολόγιό σας.

1. Ποιο είναι το ένα πράγμα που – αν το έκανα – θα βελτίωνε ριζικά τον τρόπο που εργάζομαι (και τον τρόπο που ζω);
2. Τι πρέπει να μου συμβεί από σήμερα μέχρι την τελευταία από τις επόμενες ενενήντα μέρες για να αισθανθώ πως ήταν το καλύτερο τρίμηνο της εργασίας και της προσωπικής ζωής μου; (Να θυμάστε ότι η σαφήνεια απαιτεί γνώση)
3. Σε ποιον πρέπει να εκφράσω την εκτίμησή μου; (Φτιάξτε μια μεγάλη λίστα)
4. Τι θα ήθελα να βελτιώσω, επαγγελματικά και προσωπικά;
5. Για ποιο πράγμα θα μπορούσα να είμαι ευγνώμων αλλά σήμερα δεν είμαι;
6. Πώς θέλω να με θυμούνται στο πάρτι της συνταξιοδότησής μου;

Και καθώς κάνετε αυτή τη μέρα σας σπουδαία, θα σας αφήσω με ένα από τα αγαπημένα μου αποφθέγματα (που προέρχεται από τον Μαρκ Τουέιν): «Αν ο καθένας ήταν ικανοποιημένος με τον εαυτό του, δεν θα υπήρχαν ήρωες».


enallaktikidrasi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληκτρολογείστε το σχόλιό σας...

Βιβλιοθεραπεία: Πώς οι ιστορίες μας στηρίζουν στη διαδρομή προς την επούλωση

Όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με ψυχολογικά και συναισθηματικά προβλήματα, όπως άγχος και κατάθλιψη ή πένθος, ορισμένες φορές είναι δύσκολο να ...