Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Παιχνίδι αυτοαντίληψης και αυτογνωσίας για τα παιδιά


Στο βιβλίο της Ελένης Γαρυφαλάκη "Πολλαπλή Νοημοσύνη", Εκδόσεις Διόπτρα, παρουσιάζεται ένα πολύ όμορφο παιχνίδι που βοηθάει τα παιδιά στην αυτοαντίληψη και αυτογνωσία τους.

Το παιχνίδι είναι πραγματικά πολύ απλό και ονομάζεται "Αν ήμουν ... τι θα ήμουν;"



- Αν ήμουν χρώμα, ποιο χρώμα θα ήμουν;

- Αν ήμουν καιρικό φαινόμενο, ποιο θα ήμουν;

- Αν ήμουν ζώο, ποιο ζώο θα ήμουν;

- Αν ήμουν πόλη, ποια πόλη θα ήμουν;

- Αν ήμουν χώρα, ποια χώρα θα ήμουν;

- Αν ήμουν άθλημα, ποιο άθλημα θα ήμουν;

- Αν ήμουν τραγούδι, ποιο τραγούδι θα ήμουν;

- Αν ήμουν φυτό, ποιο φυτό θα ήμουν;

- Αν ήμουν παραμύθι, ποιο παραμύθι θα ήμουν;

- Αν ήμουν ήρωας, ποιος ήρωας θα ήμουν;

- Αν ήμουν ταινία, ποια ταινία θα ήμουν;

- Αν ήμουν σχολικό μάθημα, ποιο θα ήμουν;

- Αν ήμουν επάγγελμα, ποιο επάγγελμα θα ήμουν;

- Αν ήμουν γλυκό, ποιο θα προτιμούσα να είμαι;


Εναλλακτική δράση

3 σχόλια:

  1. Πρέπει να έχει πολύ πλάκα αυτό το παιχνίδι! Θα το δοκιμάσω...μήπως όμως είναι για κάποιες ηλικίες και πάνω? Ο δικός μου είναι 4 χρονών και 3 μηνών... φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως οι περισσότερες ερωτήσεις μπορούν να απαντηθούν άνετα από ένα παιδί αυτής της ηλικίας :)

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραίο παιχνιδι! Το δοκιμασα με την κόρη μου και είχαν πολυ ενδιαφέρον οι απαντήσεις της! Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πληκτρολογείστε το σχόλιό σας...

Βιβλιοθεραπεία: Πώς οι ιστορίες μας στηρίζουν στη διαδρομή προς την επούλωση

Όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με ψυχολογικά και συναισθηματικά προβλήματα, όπως άγχος και κατάθλιψη ή πένθος, ορισμένες φορές είναι δύσκολο να ...